ميرنا الهلباوي.. تكسر قواعد الخطوبة المتعارف عليها بإطلالة كلاسيكية

أكثر من ٣ سنوات فى الوفد

استطاعت المذيعة ميرنا الهلباوي أن تكسر القواعد المتعارف عليها في أزياء العروس، أثناء أحتفالها بـحفل خطوبتها من الفنان محمد عطية في أجواء عائلية أقتصر على أهل العروسين.

اقرأ أيضًا ..شاهد.. ياسمين صبري تثير هوس جمهورها بسعر حقيبتها الصادم

ونشرت ميرنا الهلباوي مجموعة من صورها أثناء خضوعها لجلسة تصوير جديدة من حفل خطوبتها، بإطلالة جذابة مرتدية ببدله قطيفة بلون البني مصممة من قماش المخمل نسقت عليها بلوزة بيضاء، مما خطف الأنظار إليها.

وأختارت ترك خصلات شعرها منسدلة بحرية فوق كتفيها بأسلوب أنسيابي ووضعت لمسات هادئ من المكياج المرتكز على الألوان الترابية مع الكحل والماسكرا ونسقت لون البني في الشفاه.

وعلقت على الصورة، قائلة: فجأة قربنا من بعض جدًا ولقيت كل حاجة بدعي بيها وبتمناها فيه.. كنت خايفة ومستغربة جدًا ولكن بمنتهى الحب والطمأنينة اللي في العالم قدر يشيل أي خوف من قلبي.. حكايتنا غريبة جدًا وجميلة جدًا وكل حاجة بتترتب قدامنا بدون مجهود.. عشان كل حاجة معاه سلسة وبسيطة ومن غير مجهود.. بيحبني أنا زي ما أنا.

وتابعت: وحبيته هو زي ما هو بنتحط دايمًا في مواقف بيبان فيها أد إيه عطية زي ما دايمًا كنت شايفاه.. بل وأحلى وأجمل بكتير من اللي كنت شايفاه.. إنت فرحي اللي عاش يا عينيا.. وانت بكرة اللي غيّر فيا.

ذكر فى هذا الخبر
شارك الخبر على