مدير أعمال هيفا وهبي لايلي باسيل "يلا هلل زي النسوان.. وده اخرك"!

ما يقرب من ٥ سنوات فى تيار

هاجم مدير أعمال الفنانة هيفا وهبي محمد وزيري الصحافي إيلي باسيل، بعدما كشف الأخير أن هيفا تعاني من مرض في الكبد، وتحتاج لعلاج مكثف.
وزيري كذّب باسيل عبر "تويتر"، ورد عليه في البداية بدون تطاول، قائلاً: "مش صحيح يا إيلي لو سمحت اتاكد من الأخبار اللي بتجيلك.. شكرًا"، ليعود باسيل ويتحدى وزيري ويصر على أن هيفا مريضة بالكبد وما نشره عن تفاصيل مرضها هو صحيح.
 
للمرة الثانية رد وزيري على باسيل، ولكنه تطاول ووجه له الشتائم ، وقال: "لما تقول الملاحظه دي تبقي ملكش كلمه عشان إنت عرفت الحقيقه ومش قادر تكدب خبرك (النجس) زيك ومش فارق معاك مشاعر أهلها وناسها.. أنا من ناحيتي بقولك انت ابن وسخه مش مهني بتحب الزيطه ويلا هلل زي النسوان في لايف بتاعك واتكلم واقول اح و يح وده اخرك..".
ليرد عليه باسيل بالقول: "محمد وزيري أنا ما غلطت بإمَّك وشرفَها لحتى تِغْلط حضرتك بإمّي! الموضوع أخلاقيًّا وشرفيًّا زاد كتير كتيييير عن حدّه!! على كلٍّ… كلّو بوقته"، وهو ما رد عليه وزيري مجدداً وقال: "لا ده وقته يا باسيل اللي عندك طلعه يا حبيبي انا مبخافش والموضوع اخلاقيا ومهنيا فعلا بس انت لا تعرف عن الاخلاق ولا المهنيه انت كذاب".

ذكر فى هذا الخبر
شارك الخبر على